سالن همایش های مدینة العلم کاظمیه یزد آماده همکاری با نهادها و سازمانهای مختلف می باشد:
نشست ها و گردهمایی ها، همایش های استانی و ملی، جشن ازدواج طلاب و دانشجویان، جشن تکلیف مدارس، جشن تولد
درخواست رزرو سالن همایش های مدینه العلم کاظمیه
لطفا قبل از رزرو سالن، حتما با دقت موارد زیر را مطالعه و با آگاهی کامل اقدام نمایید.
1: سالن آمفی تئاتر دارای:
أ: تعداد 500 عدد صندلی که 60 عدد صندلی چرمی در سه ردیف جلو و بقیه پلاستیکی و در ردیف های بعدی میباشد.
ب: دارای تریبون، میز و صندلی سخنران، میزهای پذیرایی ردیف اول می باشد.
ج: دارای سیستم صوت همراه با اپراتور، سیستم پخش ویدئو پروژکشن و پرده می باشد.
تذکر: توصیه میشود برگزار کننده مراسم قبل از رزرو، حتماً از سالن و جزئیات مورد نظر بازدید به عمل آورده و پیش بینی های لازم را با نماینده مسئول اجرایی سالن درکلیه موارد بنماید و هیچگونه عذری در رابطه با عدم اطلاع قابل قبول نیست.
2 . هزینه های اجاره سالن « مربوط به هر جلسه 4 ساعته؛ از زمان ورود تا زمان خروج» شامل کرایه سالن، صوت، پرده نمایش، خدمات نظافتی می باشد که بعد از پرداخت در درگاه پرداخت، رزرو قطعی میگردد.
3 . تهیه پذیرایی و ظروف مورد نیاز به عهده برگزار کننده مراسم میباشد که در صورت نیاز با هماهنگی قبلی توسط مسئول اجرایی قابل پیش بینی می باشد.
4 . هرگونه خسارت وارده به سالن و امکانات آن که موجب ضرر و زیان گردد به عهده طرف قرارداد بوده و طرف قرارداد متعهد میگردد درصورت ایجاد خسارت، ضرر و زیان وارده را جبران نماید. ( اعم از وسایل داخل سالن و آسانسور )
5 . اخذ کلیه مجوزهای قانونی جهت برگزاری مراسم از جمله: نامه اداره اماکن و بهداشت برعهده طرف قرارداد میباشد و درصورت لغو و یا تعطیلی به هردلیل، حوزه علمیه هیچ مسئولیتی درقبال برگزاری این مراسم نخواهد داشت.
6 . برگزار کننده بایستی کلیه شئونات اسلامی (حجاب کامل بانوان صرفا با چادر) و قانونی متناسب با این مجموعه دینی وآموزشی را درحین برگزاری مراسم حفظ نموده و جزئیات برگزاری و سین برنامه را قبلا در اختیار مسئول اجرایی قرار دهد.
7 . رزرو کننده این قرارداد، برگزار کننده مراسم بوده و حق واگذاری سالن را به شخص یا گروه یا نهاد دیگری ندارد.
8 . چنانچه بعد از پرداخت و رزرو قطعی، به هر دلیلی برنامه از سوی رزرو کننده تا 24 ساعت قبل از برنامه کنسل شد تا 30 درصد خسارت دریافت میگردد و از 24 ساعت قبل تا زمان برگزاری مراسم 50 درصد خسارت دریافت میگردد.
9 . نصب هرگونه پلاکارد، پوستر، تابلو، گل آرایی ثابت و صحنه آرایی در داخل سالن و محوطه لابی صرفا با هماهنگی قبلی با مسئول مربوطه و با رعایت کامل مسائل ایمنی و ملاحظات ساختمان بلا مانع میباشد.
10 . برگزار کننده باید دو نفر نیروی انتظامات جهت هدایت مهمانان به داخل سالن از طریق مسیر مشخص شده را قبل از شروع مراسم معرفی و مستقر نماید.
11: موارد منع:
أ: حضور بانوان بدون رعایت کامل حجاب اسلامی.
ب: ورود گروه های موزیک و استفاده از هرنوع آلات موسیقی.
ج: تردد در ساختمان حوزه و حضور در اماکن ممنوعه.
د: استعمال هرنوع دخانیات.
هـ: اجرای نامتعارف برنامه و خارج از شئونات میهمانان