1 . سالن عقد دارای:
أ: تعداد 45 عدد صندلی جهت میهمانان و 6 عدد صندلی جهت زوجین و والدین آنها میباشد.
ب: دارای سفر کامل عقد با تمام امکانات لازم می باشد.
ج: دارای دستگاه پخش دود، می باشد.
تذکر: لطفا قبل از رزرو، حتما به صورت حضوری از سالن بازدید نمایید تا با اطمینان خاطر نسبت به اجرای برنامه اقدام نمایید.
2 . هزینه های اجاره سالن « مربوط به هر جلسه یک ساعته؛ از زمان ورود تا زمان خروج» می باشد.
پرداخت هزینه: جمع کل هزینه شامل کرایه سفره و هزینه عاقد به مبلغ: 25.000.000 ریال می باشد که توسط درخواست کننده به شماره حساب 2004513595 و یا شماره کارت 5859837005353459 نزد بانک تجارت به نام مدینه العلم کاظمیه یزد واریز و فیش واریزی به مسئول مربوطه تحویل میگردد.
تبصره یک: در صورت نیاز به زمان بیشتر، از قبل با مسئول سالن هماهنگی لازم انجام شود تا عقدها و برنامه های بعدی با مشکل مواجه نشود.
هزینه یکساعت اضافه: 2.500.000 ریال میباشد.
تبصره دو: چنانچه بدون هماهنگی و اطلاع قبلی، سالن در ساعت مقرر تخلیه نشود مشمول جریمه نقدی به شرح زیر خواهید شد:
تا نیم ساعت: 3.000.000 ریال و تا یکساعت: 5.000.000 ریال
3 . تهیه پذیرایی و ظروف مورد نیاز به عهده برگزار کننده مراسم میباشد که در صورت نیاز با هماهنگی قبلی توسط مسئول اجرایی قابل پیش بینی می باشد.
4 . هرگونه خسارت وارده به سالن و امکانات آن که موجب ضرر و زیان گردد به عهده طرف قرارداد بوده و طرف قرارداد متعهد میگردد درصورت ایجاد خسارت، ضرر و زیان وارده را جبران نماید. ( اعم از وسایل داخل سالن و آسانسور )
5 . اخذ کلیه مجوزهای قانونی جهت برگزاری مراسم از جمله: نامه آزمایش خون و عدم اعتیاد برعهده طرف قرارداد میباشد و درصورت لغو و یا تعطیلی به هردلیل از جانب رزرو کننده، حوزه علمیه هیچ مسئولیتی درقبال برگزاری این مراسم نخواهد داشت.
6 . برگزار کننده بایستی کلیه شئونات اسلامی (حجاب کامل بانوان صرفا با چادر) و قانونی متناسب با این مجموعه دینی وآموزشی را درحین برگزاری مراسم حفظ نموده و جزئیات برگزاری و سین برنامه را قبلا در اختیار مسئول اجرایی قرار دهد.
7 . رزرو کننده این قرارداد، برگزار کننده مراسم بوده و حق واگذاری سالن را به شخص یا گروه یا نهاد دیگری ندارد.
8 . توصیه میشود برگزار کننده مراسم قبل از عقد قرارداد، حتماً از سالن و جزئیات مورد نظر بازدید به عمل آورده و پیش بینی های لازم را با نماینده مسئول اجرایی سالن درکلیه موارد بنماید و هیچگونه عذری در رابطه با عدم اطلاع قابل قبول نیست.
9 . نصب هرگونه پلاکارد، پوستر، تابلو، گل آرایی ثابت و صحنه آرایی در داخل سالن و محوطه لابی ممنوع میباشد.
10 . برگزار کننده باید دو نفر نیروی انتظامات جهت هدایت مهمانان به داخل سالن از طریق مسیر مشخص شده را قبل از شروع مراسم معرفی و مستقر نماید.
11: موارد منع:
أ: حضور بانوان بدون رعایت کامل حجاب اسلامی.
ب: ورود گروه های موزیک و استفاده از هرنوع آلات موسیقی.
ج: کف زدن، رقص، کل کشیدن و انواع اموری که با جایگاه مسجد منافات دارد.
ج: تردد در ساختمان مجموعه و حضور در اماکن ممنوعه.
د: استعمال هرنوع دخانیات.
هـ: اجرای نامتعارف برنامه و خارج از شئونات میهمانان